Stressad..


Varit i skolan fram till klockan 15.00 då jag tog tåget hem (:
Stack till banken för att fixa med pengar och sen handlade jag & mamma mat.
Nu har jag nyss skrivit rent ett grupparbete inom Skapande verksamhet, där vi gör en egen saga så jag tog på mig arbetet att skriva rent de.
känner mig jättestressad. 2 veckor kvar till påsklovet och det vi har att göra är:
- Idrottsprov
- Engelskaprov
- Svenskaprov
- Psykologiprov
- Waldorfinlämning
- Natur&friluftsliv inlämning
- Fritidshem inlämning
- Möte med "Friendsgruppen"
- Göra klart Naturkunskapsuppgift

4 prov & 4 inlämningar på 2 veckor! Tyck synd om mig (;

Nu ska jag hoppa in i duschen sen får jag se om jag orkar plugga mer.

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0