Torsdagsmys!


modellbild från tourning torso

Min vän kom hit och färgade mammas hår och sen kom min bror och hans kompis efter en stund och då klippte hon honom. Efteråt så tog hon lite på min snelugg jag har, och det är inte ofta jag klipper mig ;p men tänkte att jag lika bra kunde göra de nu haha.

Fick nyss ett samtal om model för en dag av en vän som tipsat mig (: Får se om jag ska göra det eller inte, har ju redan varit på det en gång, kändes lite fejkat, och alla har samma bakgrunder. vill fotas med annat företag och se hur de blir. men kostar ju en del.

KYYSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

det finns studio blå i trelleborg :)

kostar 750 kr o då får dui 10 bilder i de priset. :)

2010-03-12 @ 10:58:51
URL: http://pmsvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0