Sjukvården i Sverige = Tummen ner!



Gick bra på sjukhuset, jag hittade faktiskt på första försöket :D haha!
Efter förseningar så fick jag äntligen komma in i rummet.
La mig på båren också kollade en sur doktor på min mage med den aparaten. På ultraljud kan man kolla Levern, Bukspottskörteln och Gallblåsan men surtanten hittade inget fel på min mage.....

Nu har jag varit på Gastroskopi och Ultraljud och ändå har dom inte hittat ett skit! Det har tagit 1 år för att göra dessa två sakerna. Fick vänta hela sommaren med magont för att gå på ultraljud som tog 5 minuter!
Blir så jävla förbannad på den svenska sjukvården..
Ska bli skickad på Skiktröntgen och där ser man allt så fan om dom inte hittar felet!

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0